thats the price u pay for running away from the stress

she wants out of this mess
and those big city lights
might brighten up the darkness
Matisyahu – Dispatch the Troops

Like i said, skola på fredag fast jag blir typ osäker om de är fredag eller torsdag! vilka problemz, imorn drar jag mot mariedaalz for suum shopping känns bra.. fast jag har inga flooz så jag får se om jag vinner på triss innan eller nått =)
har städat sönder här också och nu luktar de citroniis like daym sjuukt sköönt.. får se hur länge de håller hoho.. eeh btw, jag är fett splittrat, förvirrad, stressad, less u name it! men endå glad på samma gång.. konstig känsla hmm.. anywayz
im ouut ♥ take care


this = tomorrow = dejavu = happie jääzmaan

Kommentarer
Postat av: Myh

Freeeedag kl 10!! läs progress dumazzzzzz! <3

2009-08-17 @ 22:44:51
URL: http://blogg.vk.se/myh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0