2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? hoppade 6 meter ner i en gunga.. fett läskigt
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inga, sådesååååå
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? noo! thank gooood
4. Dog någon som stod dig nära? noo thank gooood again
5. Vilka länder besökte du? only Norway
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? nooo taap inte
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? eeh.. taap inte, förhoppningsvis nyår
8. Vad var din största framgång 2009? jag fick G i spanska hyhy
9. Största misstaget? gör inga misstag jag är perfekt hihihihi
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? stukade foten? hehe de gjorde fett ont ayyyt
11. Bästa köpet? min mp3 och min super mario svamp! biig laav 1 up!
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder som vanligt
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? fick min lägenhet
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Marlon Asher – Ganja Farmer , Pitbull – Hotel Room Service (HAHA) och Soldiers Of Jah Army – True Love
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? taap ledsnare
16. Vad önskar du att du gjort mer? åkt till nya ställen och träffat mer nya männsikor taap
17. Vad önskar du att du gjort mindre? varit laaat
18. Hur tillbringar du julen? med min syster ♥ och senare hos mina kusiner
19. Blev du kär i år? hmm kääsnke, kääske inte
20. Favoritprogram på TV? true blood
21. Bästa boken du läste i år? asså jag har inte läst nån bok HAHA elle jo föresten lite av Kärlek av Dalai Lama
22. Största musikaliska upptäckten? eeh.. 10 ft ganja plant? Soldiers of Jah Army? taap
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? noooop taap inte
25. Något du önskade dig men inte fick? önskar mej aldrig saker
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? jobbade ute på Norrbyskär så jag kokade gröt och diskade
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? more money
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? färgglad sommar svart vinter
29. Vad fick dig att må bra? mina hoomies
30. Vilken kändis var du mest sugen på? taap ingen hehe eller vänta måste tänka .. kommer inte på nån
31. Vem saknade du? hade alla jag behövde
32. De bästa nya människorna du träffade? nya? eehm.... makkapakka, alex och jocke är taap om enda jag vågar skriva här HAHA dom andra är mysterium


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0