Across the universe I go to other galexies

Black Eyed Peas – Meet Me Halfway
reminds me of Cissi! =) inte texten
då utan bara låten haha


HAHA, fick taap dåligt smavete av min lilla lista jag skrev .. sorry Natta! men de är braa skräp, dont take it wrong! haha .. shiit klockan är halv 2 redan och jag ska upp vid 12 och tvätta omg, ska hinna förbi Stadium också + massa annat jobbigt, cissi for idaaag och dagarna har gått fett snabbt  känns som att hon bara han komma och sticka meen jag kommer ner till oschlo0o suumday =) hade bra jul också fick pengar, body butter, handdukar (behövdes), smink, hårfix sett, klockan (!) säkert nått mer jag inte kom ihåg .. ska se Damernas detektivbyrå nu, och de ÄR bra de är INTE tant serie emelie för faaan! de är fett kul! sooo, i need to go HOOLLAA!


Kommentarer
Postat av: Lisa

får jag fråga varför du ser ut som en åsna?

2009-12-30 @ 15:50:41
URL: http://lloshen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0