and i think to my seeeeeelf

Louis Armstrong – What A Wonderful World

jag sitter här med harmonisk musik och tänker att.. JAG HADE BÄSTA NYÅRS PRESENTEN TILL EMELIE OCH LISA!! men allt sket sig, vad lever vi för land?! nää jag har inga comments jag får köra de som en nyårs present nästa år.... men tänk om vi inte är vänner längre hm NEJ, de kommer aldrig hända hyhy ;) ni kommer aldrig bli kvitt mej för bövelen! oookej de va nått jag skulle skriva som va viktigt.. men jag kommer inte ihåg såå GODNATT! =)

 

HEHE jag lyckas va undacova på båda bilderna BOOYAAH!


Kommentarer
Postat av: Anonym

emelie ser besatt ut ......

2010-01-02 @ 14:44:30
URL: http://lloshen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0