big no no

asså jag sitter här eller ligger i min säng snarare.. och jag har en känsla av att mitt huvud kommer att explodera av alla tankar som går fram - tbx- fram- tbx de är sjuukt drygt, varför ska allt vara så komplicerat och då menar jag allt för i fanken som typ idag.. skära salladen utan att cutta mej, omöjligt..sitta hemma och ta de luugnt, omöjligt... börja tänka på julklappar, omöjligt... välja mellan olika boddy butter, omöjligt .. INTE sitta och fundera på massa makkapakka grejer.. de är H E L T omöjligt .. om sova blir omöjligt såå.... vet jag för bövelen inte vad jag ska ta mej till, nooo .. har inte tid för alla dessa tankar för i fanken nån som kan ta mej in till matrix så jag får sluta existerara för en stund?

- WHERE ARE YOU DONKEY AND THE MONKEY?!
i need suumthing else to think about, ooo herregoooden..
OH PLZ kan nån skjuta Paradise Hotel! jag avliiiiiider
hej.


Kommentarer
Postat av: linn

Hmm.. i think u need a cousin weekend! ;) THEN ... everyting will be possible for uuuu!

2009-12-04 @ 08:54:52
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0