Cuz where im goin, is outta my head

Black Eyed Peas – Out Of My Head

Va i Hörnefors idag för att mina äldre syskons lillasyrra fyllde 14 de va 3vligt =) seeen har jag inte gjort så mkt i think, sitter här all by my self Cissi är ute och gör UmeYo osäkert muhaha  de är  Da Vinci koden (stavs de så? eehehe) på 1an.. jag har ju bara 1an, 2an och kunskapkanalern och ibland barnkanalen hehe, tror att hyresvärden är lite snål han tror att ingen är hemma på jul så han stänger taap av dom andra kanalerna den lilla highwonen.. hans karma kommer straffa han för bövelen, anywho imorn ska jag och massa andra på Avatar hoho jag  är taap taggad.. tyckte att En Julsaga va fett coo0o0ol med 3D HEHEHOHOHYHYEEEHE

MEN imorn ska jag ner på stan så fort de öppnar och spräcka mina moneeey måste ha smink, kläder för nyår och massa andra små saker hyhy ska göra en lista så jag inte glömmer nått pallar inte dra runt på måndag då lär de va PROPP fullt .. fast om alla tänker som jag så kommer de va PROPP fullt imorn! AAMAAGAD wuut to do wuut to do, i need suum clothes CAPISH! LATER, nu ska jag sova =) är fett trött, sov taap inget inatt + att jag måste få igång min shopping hjärna pyssåkrååm ♥

   

Kommentarer
Postat av: Myh

Avatar är skitbra!!!

2009-12-26 @ 23:56:12
URL: http://blogg.vk.se/myh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0