FINALLY!

finally! nu äre jullov på riktigt =) känns sjukt skönt och jag gjorde alla 3 spanska prov idag! och pratade även med min FEK lärare, nått som inte va så positivt .. fick ig på provet men vi la upp en plan på hur jag ska klara de så de löser sig nog har som till sommarn att klara feken så de ska nog gå i hope  nee efter det här ska jag bli bra i skolan och sluta vara lat och sluta va dålig jag ska bli bra bra bra bra - det känns som en bra plan!

nuu ska jag städa, boka tvättid, duscha, hinna ner på stan?, göra mat, rensa garderoben och äta middag med Frida =) och njuuuuuta av lovet.. juste, snart kommer cecoliiiia! =) Have a nice day!


snösnösnösnösnösnösnösnö
LovLovLovLov!


Kommentarer
Postat av: Din gud (Frida)

PAAAARTY!

2009-12-18 @ 17:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0