guys flexing like their brainless

Alicia Keys – Try Sleeping With A Broken Heart

sitter hos Anna, somnade i soffan från 3 till 5 hehe .. ska dra på simhallen med Frida halv 8 (spinning + core) lääääängtar så sjukt mkt efter Cissi just nu, hon ska få reda ut alla mina tankar jag har .. en sån skulle ni vilja ha va? mohaha, de är julbord där nere och de ända man hör är massa vilsna ungar som letar efter sina föräldrar - shoot me im not in the mood today hEhEhehehEHh va meningen att jag skulle göra klart sarte uppsattsen men jag klarar taap inte av att sitta hemma själv, de funkar bara inthheeee fett stööörande tänk om man lunde dra ut alla jobbiga tankar så man inte hade kvar dom och sen om man behövde känna sig down kunde man he in dom igen.. inte för att jag tror att man någonsin skulle göra de.. men WHO KNOWS? yaaah yaaaah ska inte förpesta världen med min negativitet so im outta here peaceeeey


Kommentarer
Postat av: The C-strike

Jag längtar så sjukt mycket efter dig, söta rara underbara.

2009-12-10 @ 02:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0