hate, hate so much HATE!

jag hatar skolan, okey verkligen HATAR den! och jag hatar ingenting tills nu - skolan kan gå och hoppa från en  bro och drukna och bli uppäten av fiskar.. jag svär jag kommer få ett psykbryt snart och kasta ut datorn genom förnstret.. och jag HATAR verkligen när läraren inte fattar VAD jag inte fattar och ATT jag inte fattar nått! den enda hon säger är "men de kommer gå så braaaaaaaa, tänk inte på de där de kommer senare .. du kommer klara de så BRAAAAAAAAa" MEN BRA I DIN JÄVLA RÖÖÖÖÖÖV cpkärring .. vi ser väl när jag får ig, undra om hon kommer säga "men de kommer gå BRAA jasmin SÅ BRAAAAAAa" i dont think so!




Kommentarer
Postat av: Linn

tagga ner, tagga ner! Du går lööös på inredningen kära kusin!

2009-12-15 @ 15:51:39
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha du har temperament du! ;)

2009-12-16 @ 07:54:06
Postat av: Anonym

Nämen, det var det värsta Jasmin......! Du får väl hoppas att fröken inte googlar på Jasmin och cpkärring:o

2009-12-16 @ 15:32:05
Postat av: Moster

Jag glömde skriva att det var jag!

2009-12-16 @ 15:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0