I want to let you in, are you willing to catch my fall if I happen to just fall for you

Tami Chynn – Over And Over

 wuut to do wuut to do.. anyWHO, de är 2 och en halv veckan innan vi slutar dvs den 18.. har de här att göra på
dom 2 veckorna;

Sam B - grupparbete =)
Spanska - massa prov och inlämningar =(
Filosofi - Sarte uppsatts + disskusions övning =(
Affärs eng - Grupp arbete =)
Företags eko - PROV =(
Eng B - Arbete om författare (charles Dickens, haha) =(
Idrott - Hälso uppgift =)

men måste prioritera, ska göra ett plugg schema i think HEHE .. helst av allt vill jag dra på stan och köpa kläder! MEN jag ska sitta och skriva uppsattser om gubbar, ska laga mat nu också .. får slänga ihop nått, senare om jag pallar så ska jag med Frida och Anna på Medley, im outta here PEACEY




Kommentarer
Postat av: Linn

duttiga duuu!

2009-12-02 @ 14:56:11
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0