in the middle of the night

10 Ft. Ganja Plant – Bass Chalice
Älskar den här låten, it reminds
me of someone =)

(3dje gången jag skriver det här inlägget nu! dom bara poffade bort när jag var klar) Så jag tar de kort pallar inte skriva en 3dje gång .. fick taap dåligt samvete över mitt tidigare inlägg hehe så de jag ville ha sagt med de här va att be om förlåtelse till karmaguden! sorry .. imorn har jag spanska prov halv 9 och jag ber till nån att de ska gå bra iaf G-Nivå bra snälla snälla snälla!  Nu ska jag stänga av den här + tvn och soooova!  sussa sött ♥


Kommentarer
Postat av: Linn

unge! vad sent du är uppe!

2009-12-16 @ 07:45:46
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Anna

Hur gick provet?

2009-12-16 @ 08:17:31
URL: http://annanorlin.blogg.se/
Postat av: Moster

Bra Jasmin, så länge man kan säga förlåt så är allt OK! Men jag håller med Linn, va sent du är uppe unge!

2009-12-16 @ 15:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0