jaazmoo goes kissie

Sitter hemma hos Natta och Wael med lille E-smooth men hon sitter i vardagsrummet och ser på äckel Sagan om ringen, FETT DÅLIG! den här datorn hackar upp sej nu eeehehe kan inte ta bort den tjocka texten real skyyymt, whaat eva ska bara lägga in den här äkta snodda/baxade/tagna listan ihihhohoho nu ringer deeee, de kanske är ***** med kniven HEHE okeeeeeeeej ny ska jag göra den här lille listaaan

Namn:
jasmin norlin
Ålder: 17
Ursprung:sverige/iran
Nämn något som gjorde dig glad igår: mi familia
Vad gjorde du kl 08 imorse: SOOOOV
Vad gjorde du för 15 min sedan: satt vid datorn
Det sista du sa högt: mm sexi
Det senaste någon sa till dig: DU ÄR STÖRD
Vad har du druckit idag: trocadero och vatten
Vad var det senaste du åt: chocklad
Vad var det senaste du köpte: trocaderahohohoo
Vad är det för färg på din ytterdörr: trä färg
Vad är det för väder hos dig nu: kallt och snöigt
Godaste glassmaken: MELON
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: käänskee käänske inte
Sover du tungt: ofc
Drömmer du mardrömmar: jaaa fett ofta 
Trivs du med ditt jobb: jag har inget jooooobb eehhe
Favoritklädsel: mjuukisbyxor
Vad ser du om du tittar till höger: en byrå med massa skräp på, en trasig gitarr, min mobil och en ful gul vägg (förlåt natta och wael huhuhu)
Vad gör dig glad just nu: mi familia y mi amigos
Vad ska du göra härnäst: gå och hoppa på emelie och äta upp alla chocklad
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: tired
Hur många kuddar sover du med: 4!
Morgon eller nattmänniska: sov människa
Vad är viktigast för dig: eeeeeh tvekamhet EHEHE neeee min familj see klåårt
Är du kittlig: käänskeee
Snarkar du: nooopes
Stjärntecken: kräftan
Stökigt eller välstädat: both

Kommentarer
Postat av: Natta

JASSÅÅÅÅÅ DYYYYY ? ;)

Så min vägg e ful ?? ;)

Och min byra full med skreeeeeeep ???

Ok då vet jag ;) ..

HAHAHAAHA, fast jag håller med om väggen !

Färgen suger och thank god att vi snart får nya tapeter, PRAISE THE GOD DAMN LOOORD ! :O

HAHAHAHAHAHA.

2009-12-28 @ 01:47:40
URL: http://metrobloggen.se/dulce

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0