lookin' for that Precious

Redman – Blow Treez
dagen har gått snabbt, eller skoldagen rättare sagt .. hela dagen är taap kvar, haft spanska och matte hyhy just nu tvättar jag har aaaaaaaasmkt tvätt - har varit så slö den här veckan så jag har skjutit på A L L T and i mean allt.. men de känns skönt fast ändå inte hehe men snart är tvättberget loong gone and it feels gyyd =) =) =) hehe min grannar måste hata på mej för att jag bokar båda tvättiderna hhoho WHATCHA GONNA DO HUUUH?! 
o-o-o-ookk helgen kommer bli massa plugg är tanken MEN frågan är om de kommer bli så hehe, måste göra klart engelskan, spanskan, filosofin och idrotts grejen hopp1 nooooo nu måste jag börja städa här de ser förkävligt ut hyhyhyhyhyhy PEACEEY! 

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0