omg a SWOT!

7 DAYS TO LIVE! nee skoja bara menar 7 DAGAR KVAR TILL JULAFTON! hehe .. de känns inte som så eller jo lite de är fett mkt snö ute vilket är positivt =) nått som är mindre positivt är alla prov jag ska ha imorn eller .. alla och alla .. har först en engelska redovisning som jag är fett nervös för hehe och sen en eximinerande filosofi disskusion om livet taap och seeen de fruktade företagsekonomi provet! jag känner hur alla konton och periodiseringar äter upp min hjärna just nu och de blir inte bättre för att Lååshen sitter i soffan och snackar ekonomi språket hyhy nää har gett upp FEK pluggandet ska sitta imorn på lunchen i think ..

Jag vill bara att de ska bli fredag så jag har lov och så jag får min pengar så jag kan börja leva igen, vill ha såååå mkt MEN jag måste tänka med hjärnan inte med *pip* (heeh lisa och emelie fattar hoho) inte för att de hade nått med att jag ska köpa saker meeeeeeen HEHE anywayz nu ska jag läsa igenom min engelska grej och sen sova - vårat mål va faktist att vara klara 3 hehe och de kanske funkaaar, its a miracle! suuvgyytt ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0