she needs more wood for da fire

I Wayne – Can't Satisfy Her

18 dagar nu av peppning för bövelen, 2010 here i come hehe .. back till NUET, imorn har vi filosofi diskussion only god knows vad som kommer hända hehe .. håller på att skriva en lista inför 2010 fett bråå vissa saker kanske kommer bli lite svårt but u gotta do wuut u gotta do! aya, jag hade värsta feta planen för idag eftersom de var eller är lucia MEN de blev lite krossat när jag vaknade halv 3 HEHE de va emelies feeeel  aayt .. anywho har jag suttit och degat med Anna hehe, va meningen att jag skulle plugga men de hände ju inte hehe, juste spelade Buzz också gissa vem som vann! JAAAAAG! in yah face ;)

okokok morgondagen består av eeeskoolan och ett litet "möte" ett viktigt sådant heeheeee om de blir som jag vill att de ska bli kan jag puuuusta ut, då kan inget bli fel for real anywho .. ska springa med Frida också, det behövs heheheh nu ska jag fortsätta på min lista =) pyssåkrååm!  (snart kommer Cissi och Jonny! och såklart Alex!!)


vad är detta? den som gissar rätt får en personlig BOX av mej :)
ledtråd: INGEN HAHA


Kommentarer
Postat av: lisaaH

det är emelie och handtaget från DAAA PARTYY...right

2009-12-13 @ 23:35:27
URL: http://lloshen.blogg.se/
Postat av: linn

Det är någon som försöker hålla sig uppe/krav på ett handuks-handtag på en toa!

2009-12-14 @ 08:11:54
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Natta

en toadörr med emelies arm hängandes på den ;)

2009-12-28 @ 01:50:43
URL: http://metrobloggen.se/dulce

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0