the question is ..

.. vart är mina örhängen, mina favorit dessutom =( jag blir galen har letat överallt men dom finns ingenstans.. jag måste ha glömt dom hos nån?! fett störande, dom finns inte kvar att köpa heller -SUCK- aya wuut to do wuut to do får försöka hitta ungefär likadana, vilket aldrig kommer hända! dom va bäst =( aaayaa .. va och tränade like i said så jag är död nu för bövelen .. sitter bara och väntar på Halv 8 hos mej .. fett braa program! heeheee ;)  sen ska jag försöja sova truur jag ännu en plugg fri dag vilket INTE är bra, im outta here for now, kääsnke kommer tbx hähä jag är taap på blogghumör hohohoho peace!


Snuttan 1, Snuttan 2 och Snuttan 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0