You gotta get a grip on the missions you'll be takin'

A Tribe Called Quest – Luck Of Lucien

Min dag började med ett sms från min käre kusin, om jag skulle med på stan och jag hade ändå inget annat för mej så jag somnade om en timme och drog mej sedan upp och duschade och allt annat hehe .. så till slut efter taap 2 h och massa gnällande från Linn på sms om att hon missade bussen (så gåre när man har dåliga kläder, inte in och värma sig på konsum när man väntar på bussen ;) muhaha) hon kom iaf till stan och då vare min tur att va seg, jag letaade min nyckel i typ 40 min!! fett stööörande och gissa vart den låg när jag hittade de? i min jävla smink väska ........ frågan är vem som lagt dit den, för de va då inte jag! aaaya tog mej in till stan och vi virrade runt och träffade Tiza + ängla och min broooder + Alex vilket va RUUUUULIGT =)

Nu
sitter jag här och har ätit en macka hehehyhy ska dra till Anna och spela Buzz hyhy jag vinner alltid (nästan) inte konstigt jag är så jävla smart ju hoho! Men Frida är seeeg som vanligt, juste måste boka tvättid också .. kul inte! fett jobbigt att ha massa tvätt nu när de är jul å nyår å massa, på måndag kommer CISSI hihihiohohehehh
nu är jag oouutta here, ska ut i kylan! :( :( :( :( peaceeu! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0