better then theeeeem

Natasja – Better Than Dem feat. Beenie Man

Mitt internet är seeeegaste i världen inte brå.. nu har Linn just dragit och jag ska dra mej till Frida som är på Medley och joina henne i svettens värld dvs träna hehe, ska försöka fixa ett tränings schema tsm också så vi veeeeerkligen tränar men de börjar bra .. ska på spinning på onsdag hehe de är en början iaf ;)  Har taap inte så mkt i skolan i think, (måste skriva detta för mej själv så jag har lite koll, lyckas alltid slänga det om jag skriver ner på nått papper här heheheheeh) 

idrott/sam B - grupparbete = nuuthin =)
Filosofi - inl arbete på torsdag =(
Affärs eng - grupparbete som är klart taap =)
Företagseko - no idea, hehe
Spanska - MASSA plugga plugga plugga! =(
Eng - taap inget för tillfället =)
Matte - Prov fredag, känner ganska så lugn =)
hehe de va fler glada gubbar än ledsna = POSITIV VECKA yaay!!

BTW 
va och såg A Christmas Carol i 3D hehe fett coolt (första gången AAIGHT! sluta hata) den va F E T T  H E M S K! Förstår varför den är från 11 år, skulle inte våga se den om jag va 11 för i FANKEN .. den va fett dyster inte en rolig julsaga som jag trodde, jag blev taap chockad! men den va bra iaf hhoiHihIhIhIhihIHIHIhi! okej nu blev de tooo muuuch text nu ska jag röra på flärre ;) ;) ;) PEACEEEEEY! ♥

ps. TAGGA HELGEN NUDÅ HEHEIHIHIHHOHOHHEHEH mmmmh AAAAH hihi aaah mmmm! hihi! DS.'


LEEEEEEESKIIIIIII gybbe i leeeeeeeeskiiii filmen =( =( =( =(


 



Kommentarer
Postat av: Anonym

om jag inte kände dig skulle jag tro att du var efterbliven på riktigt efter denna text......

2009-11-23 @ 21:43:19
URL: http://losheen.blogg.se/
Postat av: Anonym

om jag inte kände dig skulle jag tro att du var efterbliven på riktigt efter denna text......

2009-11-23 @ 21:45:26
URL: http://losheen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0