existensiaalizzmenssaywhuutwhuuuuut!

Detta står under en bild i min filosofi bok
"Paul Gauguin (1848 - 1903) "varfifrån kommer vi? Vad är vi? Vad är vi på väg?", 1897. Museum of Fine Arts, Boston, Massachusetts, USA." "Jean - Paul Sarte 21/10 1770 utanför Reanultverken. Sarte talar till studenter och arbetare på ett solidaritetsmöte för en studentledare från 1968 som stod inför rätta"

Jag säger bara SAY WUUT .. hehe
har på mej tills torsdags att göra
klart de heheHEHehHEhHEhEhEhE

PEACEY jag vill äta och vara lika GLAD som REDMAN för i FANKEN, varför är jag inte de? Jo de ska jag tala om, imorn ska de komma in massa gubbar 7 på morgon och byta fönster i min lägenhet jag känner mej inte så taggad på det. =) =) =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0