fatty cheese and disco balls

ang rubriken så är de min engelska 2 EHEHE

sitter och äter middag, sallad (!), inte ok... men wuut to do wuut to do de är göttans faktist =) har varit runt hela ersboda känns de som.. okej.. Rusta och OBS eHEHeHEhE, slösade massa pengar men på bra saker! som tex.. mini disco kulor och feta ost ;)  hoho, har spanska prov imorn.. kan ju inte påstå att de kommer gå så bra, anyWHO ser Faddergalan men planerar att dissa de för MITT SISTA TRUE BLOOD avsnitt! inte bra vad ska jag nu sitta och se, fast det känns dåligt att inte se Faddergalan HMM.. men de är ganska jobbigt å se fååkiihskt asså inte att det är dåligt utan att de är hemskt..  nu äre nån real dålig liten pojke som sjunger om kicken.. eee.. nee ska he på TB nu hohhohohoh men jag vill taap inte se de för då har jag inget mer att se sen.. inte lätt när de är svårt,

BTW nån som vet vart man
kan köpa ljusslingor som man
kan ha i fönstret så att de
blir som ett draperi?



Kommentarer
Postat av: Linn

fjaskiga lilla kösin! Kolla på Rusta? (!) Du var ju där din lilla dåliga lilla sökare... Eller Clas Ohlsons? Där kan jag, din super smarta och bästa kusin tänka sig! ;)

2009-12-01 @ 11:09:03
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0