Play me Reggae music in a any condition

Third World – Reggae Ambassador
Fönstrerna är äntligen bytta finally! =) nu slipper jag frysa (förhoppningsvis!) det är as stökigt och äckligt här, man blir orange under sockarna för de är taap ett lager spån på golvet .. eeeh min säng vill jag inte snacka om.. byta lakan taap NU! såå min plan är...
- städa
- laga mat
- plugga?
- spinning kvart över 6
- gina tricot VIP
- SOVA!



Notera att det SER UT som att jag är stor snusarN HEHE..
vilket inte är fallet för i FANKEN va tro ni?!


Kommentarer
Postat av: Moster

Mmmm, det hoppas jag verkligen! Juliga kramar förresten och så ses vi väl?!

2009-11-27 @ 13:26:50
Postat av: Anonym

Haha. Jag har lagt bilden på mitt skrivbord. /C

2009-11-30 @ 14:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0