my day

kort: vaknade (ASTRÖTT) va inte bättre att nån retade mej med att kunna sooova hur länge som helst medan jag fick cykla 9 på morgon i det kalla vinter/höst vädret, hhmm fusk! Va på praktiken gjorde inte så mkt faktist.. taap chillade, spelade biljard, kort och massa annat .. åkte hem duschade, for och bowlade och handlade, kom hem drog till ersbuuda till lååshen och eesmooth, for hem gick en sväng med anna glodde på tv snackade skit och NU sitter jag här .. har läst massa bloggar HEHE no comments and soooon ska jag sova! FETT SKÖNT asså den här veckan har varit TORTYR! menar då att jag har behövt gå upp tidigt hähä .. ska soooova och sova och soova och sooova i 1000 år =) fast jag har tvättid .. HMM! aya for fixa de på nått sätt

JALLA BAJ BAJ! suuv guutt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0