Na na na na everyday, It's like my mp3 stuck on replay

Iyaz – Replay

haloo, kom på att jag har taap mkt att göra inför the little trip to NORWAY (fett S K Ö N T)
imorn,
göra klart analysuppgiften, börja med spanskan, börja med praktik uppgiften, träffa mamma, ladda ner musik och på torsdag ska jag fortsätta med alla läxor, tvätta, städa, växla pengar och PACKA! åååh de här känns lite krystat faktist ..  men wuut to do wuut to do .. nu ska jag se nått bra program sen sova, börjar 12 imorn yaay! jalla baaj! ♥



Kommentarer
Postat av: Linn

Yo Jassamina! Vi vet inte riktigt vad som händer på halloween! Jag flyttar NU I HELGEN! :D Till en 2:a på samma gård. Och nästa helg (halloween helgen!) så jobbar Anna hela helgen i Bygdeå lördag: 10-16 och söndag: 9-14. JAG är ledig och Elin frågade om vi skulle hitta på någe.. Men vi vet ej, vad ska du göra? vara med oss? ;)

2009-10-22 @ 08:50:13
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0