oooh wiiiih! its JAAAAZsniizzle

Asså.. de va nått jag skulle skriva meeen nu glömde jag bort de hehe .. såå jag kan ju säga att jag är pank at the moment = no flooz = no cash = no life men jag försöker tänka positivt HEHE, eeeh har taap inte gjort nått speciellt today .. vaknade runt 12, for och handlade FATTIG mat eftersom jag är pank (fattig mat menar jag då, nudlar och wook grönsaker) de kommer smaka ZINGA äckligt fiifäään jag längtar inte tills jag ska äta imorn, yaa yaa for senare till e-smooth och chillade hoho åt lite ostkrokar och kollade upp Marco Polo -no comments- hähä fett sneaky anywho så sär jag hos min baba för biiz, hemlig biiz,
(5 days left til' OSLO biiz)
asså de va inte de här jag skulle skriva .. de va nått annat som jag inte kommer ihåg fett STÖRANDE kanske kommer på de imorn ... yaah yaah JALLA BAAJ! pyssåkråååm


måste bara lägga in den hära hehe blir alltid på bra humören
när jag lyssna den här låten HähÄHäÄHäÄhääÄÄÄHÄÄäÄÄ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0