oslo next!

Ziggy Marley – True To Myself

mjååhåå har taap resfeber nu, hmm inte koool! Men jag har en plan, framme på bromma tar jag första bussen in till centralen seen hitta tåget bara - simpelt .. har suttit med analysuppgiften i taap 2 h nu utan att skrivit nått mer så jag tror de är dax att skicka in den även fast det känns lite krystat hähä men  wuut to do wut to do, im tired AYYT, jag ska åka tåg (först hitta rätt) AYYT, åka i 6 h AYYT såå jag får känna mej lite krystad hehe =) yaah yaah längtar tills jag kommer fram imorn och får sooooova mohaha så nu ska jag sooova så de blir morgon! HAVE A NICE WEEK cuuz i know that i will! =) peaceey!


alex, moi, momi, cesoliia (maa brotha from tha same motha är paparazzi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0