spinning

Timbuktu – Mammas gata
man blir taap aldrig less på
Timbuktu, real sneaky de där

har varit på spinning nyss, fett jobbigt fast skönt =) mitt bruna linne blev mörkbrunt, hehe ni fattar nog varför .. eller gör ni? .. era dumma åsnor HÄHÄ neeh skoja bara =) Hade feber i lördags och mådde fett dåligt hela söndan + natten så jag va hemma idag men nu är jag taap frisk även fast de kändes som att jag skulle spy på spinningen hehe.. u gotta do wuut you gotta do! har tänkt på att jag M Å S T E utnyttja simhallen faan! har ju GRATIS träning där!! jag måste sluta va så jävla LAT .. ska även göra en budget tror jag, aaah de blir bra.. nu ska jag.... lyssna på musik =) jalla peace!


Kommentarer
Postat av: Linn

Synd att jag ej har träningskort dä :( Då kunde vi träna tsm!!

2009-10-13 @ 07:14:50
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0