cause knowledge are the key and it will set the people free

"Stephen Marley & Damian ""Jr. Gong"" Marley" – The Mission

FETT ovärt HEHE meen heey, jag sprang från vasaplan hit för att hinna se Idol och jag kan ju säga att jag hann på 4 min! vem är bäst? ;) va förbi Frida, hon höll på att städa MIN lägenhet, soon it will be mine! jag har taap väntat på de här ett halvår, fett skööönt finally! =) Kände mej som en slavdrivare MOHAHA buut what can i do?

nu ska jag bara få den inventerad, sen blire en sväng till IKEA när annapannapäronpung kommer hem (har saknat henne) och så ska jag köööpa så mkt fiint, tror jag ska dra förbi Esmooth och sno nån av hennes momiis gardiner fett fina hoho .. haha asså Idol dödar mej fett kul, de är nog INGEN som tycker Idol är dåligt, eller? isf nått tard ute i skogen hähä såg även Andra Avenyn hehehehehe nuuuu ska jag kolla om jag har nån läxa, hope not..
pussåkrååm! ♥ 


jag och Annapannapäronpung för ett år sen, ingen
skillnad på mejmen på Anna ser man! =)

(jämfört med bilden under)


EEEEH FACE ;) real sexi! stop hatiin


HAHA ASSÅ ..... fyllesvin och SKELÖGA! fifäääään 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0