how you feel? you're not alone, we're all just jealous

Lil Wayne – Tie My Hands
äntligen inne, de är kolsvart ute! började med att jag vaknade 15 min innan jag började hähä MEN blixt som jag är så kom jag i tid till FEK provet =) vilket jag kommer klara antar jag? efetrsom jag fick rätt på balansräkningen, aaya .. kom hem och spikade upp min spegelvägg som sitter halft fast med kludd/apskit/häftmassa va de nu heter men den håller nog tror jag, ser ju om jag får en spegel i huvet nån gång..

drooog senare ner på stan fick hem nå krämer från Body Shop och AS GOTT grönt te från Tehörnan (Tranbärs dröm) sitter och dricker de nuu mmm smakar som goodis =) mötte sen upp Frida vi tog en sväng på Kupan och sen fettade vi på Max.. for senare ner på mariedal på Outleten, fick hem Adidas "uggs" taap och en tunika very gyyyyd fick ju mina pengar idag men nu är som taap slut tur att studiebidraget kommer snart =)

hittade några cd skivor med
bilder från Österrike, ska kolla
igenom dom LATERZ!  


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0