hold my hand i'll be there, you know i care

Sean Paul – Hold My Hand [I'll Be There] feat. Keri Hilson

asså måste skriva de här så att jag inte blir förvirrad imorn hoho .. kommer inte hinna skriva nått imorn tror jag så tyvärr för alla er (mina trogna fans) de här blir mitt inlägg för imorn.. eller de blir ju idag eftersom klockan är efter 12 men whaateva ni fattar.. så min dag är tänkt såhär (är sämst på att hålla planer, hehehhe)

- möte halv 9, yeah! de är rätt 9.00 på morgon hopp1
- skola, spanska 1 h
- möta upp mamma och äta lunch
- köpa jacka? kolla pengar, banken .. osv osv
- klippa mej (!!)
- jobba
på Athena från 6 - 12

jag har en känsla av att de kommer bli stressigt,
but what can i do? have a nice day tomorrow foolks =)
♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://open.spotify.com/track/6z9w1M1BFF7t54RodXDI5w

2009-09-04 @ 12:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0