run away with me to another place

Pras featuring Ol' Dirty Bastard and introducing Mya – Ghetto Supastar (That Is What You Are) (feat. Ol' dirty Bastard)

varje gång jag hör den här låten tänker
jag alltid på en mjölkförpacknings hållare
som mina  kusiner har eller hade.. hmm, jag
saknar taap den HAHA, Anna och Linn vart tog
den vägen?! FETT SKUMT att jag tänker på den..

wuuuuut eevah! Har varit runt stan efter skolan med Frida och min fot dunkar taap nu, men jag pallar verkligen INTE sitta inne! Hellre mer smärta mm .. eeeh .. kom iaf ut från Carlings med ett par FÖR DYRA jeans, men HEY?! i fell in love =) Får leva snålt nästa månad, känns super. Men seriöst jag behövde faktist dom, eller gjorde jag? MOHAHA .. sitter och äter en omogen persika den är taap steeeen hähä, känns nog som att jag ska plugga nu såååå SEE YAAAALL  LATEEER! ♥


Bilden heter "ERSBODABAXARN" aah, nu fattar ni nog
vart bilden är tagen ..
hoppas de va på Västra MOHAHA!


Kommentarer
Postat av: Linn

tänker du på vår kära gamla blå/vita mjölkförpacknings hållare? Den är still kvar ska du se! ;) Men.. hur kan du tänka på DEN när du hör denna? :O :S

2009-09-21 @ 20:24:50
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha noo hombre det va taap vid min gård ;)

2009-09-22 @ 08:31:52
URL: http://losheen.blogg.se/
Postat av: jossä

xD

2009-10-05 @ 19:39:46
URL: http://joseh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0