someone she could get down with cuz she dont mess with suckas

Baby Bash – Feeling Me
mjåå vi ses igen, hähä kom nyss in, momi har varit och kollat på min gyylliga lägenhet hehe de roooligaste är att hon kom och dumpade massa skräp som är mitt, vikken mitt?!.. hon vill ba få bort det och dumpa det här! eeeeller lite av det är mitt då hähä okej allt dåååå.... kommer slänga taap allt nu ser du ut som en bombnedslag på mitt golv och jag som hade städat hopp1 Men jag har inte tid att plocka ihop och rensa för jag måste plugga till mitt FEK prov imorn + spanska redovisningen ..  meen har fått hem en as skön kväv-halsduk-utan-slut och en stickad kofta taaap + lite annat + att jag bad LÅÅSHEN beställa en jacka också så nu har jag 25 kr kvar på kontot och 20 kr i plånkiizen GOOD JOB JASMIN! yaah yaaah fek boken skriker på mej,

btw kolla in;
Ginas blogg! hon D Ö D A R mej HAHAhahAhAhahh!
peace! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0