sweet (Quagmire?) dreams

Vybz Kartel – Yuh Love

sitter och borstar tänderna, målet är att ligga i sängen 00.00! 40 min kvar så jag ska nog klara det =) har sovmorgon till 12 imorn MEN jag och frida ska ut och springa klockan 8, hopp1 bye bye  sovmorgon bleeh men wuut can i do jag har inte sprungit på hela veckan (LAT) hehe .. ska endå va uppe runt 10 imorn, ska fixas med lägenheten hmm.. sååå nu ska jag taap sakta men säkert slita mej från datorn.. imorn kommer facebilder från kräftskivan HAHA asså jag måste sluta he in massa facebilder här .. men jag har inga normala MOHAHA sorry .. okeeeeeeei nu ska jag läsa lite bloggar och sen sova, SWEET DREAMS! ♥

juste frida tyckte att jag va lik Quagmire på den här bilden HEHE
jag låter bilden tala för sig själv.. själv har jag NO COMMENTS
peace!

 
Quagmire?     JASMIN?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0