thx for thaa tip

- jasmin azizam man ska fuska här i livet
- haha.. why?
- men varför du skratta? det är sant haha
- det beror väl på
- nej nej, om du inte vill bära säg "nej! jag har ont, jag vill inte bära"
- men haha .. jag fick ju ont efter jag hade burit allt ..
- jaaa? fuska lite
- ...
- jasmin man måste fuska här i livet för att klara livet
-
men HAHA .. thx for tha tip!

so, jag är hos min baba, han for
och jobbade (jobbar natt)
här sitter jag i mörkret..

lägenheten är taap klar nu och jag drar på IKEA nästa helg + att jag ska se Flickan som lekte med elden på bio hoho jag är fett taggad! =) min hand är fortfarande död så jag ska dra på vårdcentralen på måndag.. nu skaa jag försöka plugga eller slockna till en film jag är fett el trooto! hähääh .. have a nice night ;) PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0