tried to move but I lost my way

Erykah Badu – Didn't Cha Know

no comments för thiz day..  somnade sent inatt vilket gjorde att jag sov till 11 (blev väckt, killin me softly) somnade sen vid halv 2 och blev väckt igen vid 5 hoho seen kom Frida förbi.. fixade hennes ögonbryn, åt, städade undan åkte sen till Frida för att se Top Model och Ensam mamma söker hiohoihoh SÅ JÄVLA KASST PROGRAM VILL TAAP SKJUTA DOM! hehehe okeeeeeeuu ... fick bästa silkes serumet (LANZA) av Frida hoho luktar taaap kokos, fett bra om man har långt hår och kluvna toppar inte för att jag har de nu eftersom jag nyss klippt mej.. hehe men de kommer, de kommer,  =) =)
nuu ska jag ... göra nåt.. tee? maybe, hähä gyyd nattN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0