yes, yes yall! you rockin with the best

Slakah the Beatchild – Enjoy Ya Self V2

jag känner mej gladare, kanske för att den här dagen börjar ta slut hehe .. cyklade till Strömpilen tidigare idag och jag säger ba.. OH MY GOD! Frida du vet vad jag tänker på, jag lovar jag kommer drömma mardrömmar inatt! bläääääh!

nu sitter jag och dricker tee ska försöka lägga mej tidigt ser inte ut som att de händer så mkt hoho .. eeeh imorn äre klassråd 10.00, sen bizniz english, HÅÅLtimme, sista FEK sen äre slut! då ska jag och Frida ut i skogen hehehihihoho TAGAGAGAGAGAAA! btw har ni sett att Lady GAGAGAGA har en pillesnuupp? ganska kul HEHE =)=) nu ska jag fortsätta nörda vid mzn med mina mznnördarhoomies PEACE n LOVE


mmm sexi pic .. LÅÅSHEN, JAAZMOO, TUUUUVE!


Kommentarer
Postat av: Anonym

VI HAR INTE ENS FEK DIIIN ASNOOOOOOOOO

2009-09-08 @ 10:10:23
URL: http://losheen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0