all these things

snälla varför kan jag inte vara en sån som inte alls bryr mej om matriella ting? idag har jag tvättat och gått till banken i onödan (kom hem genomblöt och med halvt förstörda converse) Lisa och Emelie va också förbi + att jag snackade en snabbis med Alex och Jonny!

 .. suck, imorn börjar skolan .. första dagen på det sista året och det här året ska jag göra det BRA och I TID! inte göra allt i sista sekunden, skolan ska komma i första hand =) de är min plan.. får se om den håller men de måste den göra! Jag börjar klockan 1 så jag antar att de bara är "upprop" typ yaah yaah nu ska jag kolla på nått och senare sova, nighty



never gonna happend!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0