friday

ello ello! nu ska jag försöka skriva ett normalt.. hehe så normalt de kan bli.. inlägg! imorse drog jag, alex och terrorese ner till stan en snabbis, sen drog dom på jobbet och jag for hem till alex och jonny.. har nyss duschat och sitter här vid datorn medan jacob kollar på ett radistyrda bilar program på tv (haha?! asså vem tävlar i radio styrda bilar?).. oops nu äter katten aka mördarkatten/gatukatten på nått.. på tal om katten som igentligen heter skrållis/cliff tror jag har börjat hata mej fo real pga att jag tog in han från balkongen från att ramla ner från 7de våningen och dö, han verkligen attakerade mej fast inte som han brukar göra på lek utan nu gjorde de fan ont.. men jaa keep on hatin lille kattskrålle, tog en smickrande bild på oss två =) ni ser ju han vägrar till å med att visa sitt face med mej på samma bild så roompan dög!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0