list #1

Nämn något som gjorde dig glad igår: Lisa och Emelie! 
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sooov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Fixade bloggen
Det sista du sa högt: Men helvete!
Det senaste någon sa till dig: Heejdåå!
Vad har du druckit idag: Te och juice
Vad var det senaste du åt: Hårdbröd och te
Vad var det senaste du köpte: Cancer pinnar åt Lååshen
Vad är det för färg på din ytterdörr: Bruun.. ?
Vad är det för väder hos dig nu: Muuuuleeet
Godaste glassmaken: Melon! och Pistage
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njeeeeee
Sover du tungt: Sometimes
Drömmer du mardrömmar: Heehe mjaaa.. vem gör inte?
Trivs du med ditt jobb: Jag jobbar inte, cuuz im dii beezt
Favoritklädsel: Mjuuukisar!
Favoritlåt just nu: Nas & Damian "Jr. Gong" Marley – In His Own Words
Vad ser du om du tittar till höger: Ett fönster med en massa grejer i
Vad gör dig glad just nu: Att jag städade igår
Vad ska du göra härnäst: Åka till ersboda
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött, rastlös
Favoritgodis: Choklad och hallon/lakrits döskallar
Kläder just nu: Tights och tröja
Sommarplaner: Sommarn är föön slut.. men jag ska till Oslo nästa vecka
Hur många kuddar sover du med: 4
Spelar du något instrument: Noooo, men jag har back in da dizzle
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska.. iaf nu på lovet
Vad är viktigast för dig: Att alla jag känner mår priiima
Är du kittlig: kääänskeeee
Snarkar du: no no
Stjärntecken: kräftan
Äckligaste insekten: eh eh.. typ as stora spindlar eller tjocka äckliga små maskar
Längtar du mest efter just nu: Att få komma till Oslo!

mjaa.. har ändrat lite här och lagt till Listor som kategori hehe.. lite tidsfördriv när jag inte pallar skriva nått speciellt.. nu ska jag snart dra till ersboda, have a nice day everybodeey! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0