plugg mode

its on! mjaa nästan iaf, ska börja snart.. har varit på stan och gluttat med Frida och senare handlat och nu ser jag på nyheterna, jag måste bli allmänbildad foor fasn.. nee nu ska jag planera min studdy plan som innehåller (om jag skriver de här, håller jag koll!)

Religonkunskap - måste plugga in dom där bajs orden, skriva om kärleksbudskapen
Webbdesign -  kolla upp en hemsida - bra/dåligt
Svenska - låna bok på bibioteket och börja skriva och Dickens, skriva klart om stripplisa
Marknadsföring - läsa häftet och svara på frågor
Historia - låna bok på biblioteket

imörn börjar jag 9.45 till 13.15 har 2 lektioner, feels good! =)  efter skolan ska jag hem och plugga och senare ska jag på date med Frida hihihi, nee meen vi ska på bio hon har hustlat till sig 2 gratis biljetter till The blind side, KUNG! nu ska jag börja jallabye

 
  
så här roligt hadde vi på våran håltimme idag hehehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0