Saturday

det är svinit kallt ute ska jag tala om, nästan så jag funderar på att ta min dunjacka nu när jag ska till min baba.. nee okey så långt ska jag inte gå hehe mössa, halsduk å vantar räcker.. har nyss duschat bort gårkvällens bravader HÖHÖ och ätit vitlöks bröd! =)

kräftskivan igår va ruulig ruulig! de kom en hel del folk, efter att grannen ovanför lessnade på oss for vi vidare till a new place @ haga och efter lite sneakyheter där drog vi in till stan och efter att ha tappat bort resten drog jag och Isabelle först in på Olles och senare mötte vi upp hennes homies på Pipes.. de va 3vliiigt! + att jag bättrade på min förkylning.. bra jasmin bra .. nee nu ska jag dricka min loka sen förbereda mej för kylan :( latööör!


hehe jag och isabelle undviker kameran som bara coolingar kan göra (btw trodde jag d eva en hund på bilden, de svarta vid mitten av bordet haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0