Sunday

hello! kom hem 6 imorse, slängde mej i sängen och sov till 12, gött! nu har jag precis sminkat mej klart och ska dra ner på stan en snabbis för att bla gå på banken och hämta mitt legg.. ska också övertala anna att äta nånstans eftersom att mitt kylskåp är tomt och jag pallar inte storhandla idag =) har btw världens bästa hud (i ansiktet)! den har aldrig varit såhär bra på länge undra om de är för alex ansiktsmask.. hmm! måste nog skaffa en egen i think, om den ger såhär bra resultat! mjaaa kan ju säga att de känns för jävligt att skolan börjar imörn och att jag inte är i oslo längre .. hoppas bara vi får bra scheman! snälla snälla jag vill ha ett bra schema! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0