Sunday

snart ska jag dra med Anna och handla, i mitt kylskåpfinns endast en halv melon, ketchup och vitlök .. mmm god blandning.. de här betyder att jag inte ätit nått vilket leder till att jag är AS hungrig =) de är det som är dåligt.. man ska inte åka och handla när man är hungrig för då  köper man bara massa onödigheter! men dytti som jag är har jag skrivit en handels lista! senare ska lisa komma förbi och vi ska byta hemligeheter hehe ;) NU BLIR NI NYFIKNA VAA?! too bad .. ska ringa e-smooth också, mjaa imorn ska jag ner på banken med mami och fixa alla mina konton, finally! im outta here


här har du din bild LOSHEEEEN! hehe


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det ser typ ut som Rask på bilden ;|

2010-08-01 @ 17:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0