the last first day

 den sista första dagen i skolan gick ba fin fint! har hämtat ut mitt legg på banken, handlat och växlat pengar så nu återstår det bara att hitta ett par skor, de är prio 1 =) har inte så mkt att säga förutom att jag ska ta en havremacka med räkost + te, fick real cravings på obs efter räkost! yaah yaah btw hoppas jag alla röstar i valet så inte sverige demokraterna kommer med! efter min syrras predikan om röstningen så tänkte jag visa här att jag verkligen har bestämt mej YEAH! RÖD-GRÖN REGERING!! min nuvarande bild på facebook =) nighty! börjar 9 imorn ..


 




Kommentarer
Postat av: Myh

BRAAAA att du kommer rösta rödgrönt :D!!! annars hade jag blivit real sad...

2010-08-23 @ 23:14:00
URL: http://blogg.vk.se/myh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0