Thursday

halloo! första dagen på lovet jag har vaknat vid 9, men de är positiv jag måste ju lixååm vända på dygnee hehe.. nee men anledningen till att jag skriver de här inlägget är för att jag vill berätta hur jävla dåligt Smallville och tv-shop är, fyfaan! ne okokok de va inte anledningen..  jag ska ju till OSLO! om 2 h taap och jag har kvar saker att packa och grejer att städa men jag vet inte vad jag ska börjar med .. så de blir väll att fixa allt i sista minuten, like usual! den stora frågan är om jag ska ta med min dator hm hm hm.. såhär ser min "lilla" tripp ut;

Buss Umeå - Sthlm 12.40 - 21.45
Buss Sthlm - Oslo 22.30 - 06.00

nu måste jag ladda upp mej mentalt så jag inte dör ut av tråkighet (även fast jag har massa skvallertidningar och böcker) ska äta frukost nu och fixa de sista! uppdaterar in oooschloo! see yaah =) (btw jag åker buss under fredag den 13 OMG!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0