Thursday

har nyss målat mina ringar så jag inte ska bli grön som hulken hehe .. har äntligen beställt efter tränings tightsen från H&M och dom borde komma i början av nästa vecka och på tal om nästa vecka ringde en tjej från Skohuset imorse och sa att hon hade beställt upp skorna som va slut åt mej, suuuper braaaa hoppas bara dom är bra nu =) för dom är jävligt billiga kan jag ju tala om.. hade funderat på att köpa marble skorna med kilklack från Nelly men eftersom att hela världen har dom är de inte så ruuuligt.. fast nu när jag tänker efter så va ju skorna från Skohuset också slut så då lär väll alla ha dom också? yaah yaah what ever jag ska flytta till Cuba där det bara finns en grej av allt, då slipper man vilja ha massa annat!

imorn går jag från 8.30 - 15.45, kuuul! ska hinna på kräftskiva också klockan 5.. kommer bli lite stressigt tror jag, nää nu ska jag kolla vad jag ska ha på mej imöörn, dra på mej mjukisar och städa, senare göra omelett och kolla på nån serie (true blood om de kommit ut!)




Kommentarer
Postat av: simone

Riktigt snyggt där! :D

2010-08-31 @ 13:28:50
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0