tuesday

de är bara tisdag fy farao vad de är långt till fredag.. har många lektioner kvar innan jag får sooooova hehe, har suttit med lappar och försökt sätta in dom här religons orden i mitt huvud och jag kan säga att det går framåt iaf.. har även gjort klart marknadsföringings läxan och lånat en bok till svenskan + hunnit kolla ett avsnitt av true blood.. hur effektiv är jag inte?! ;)

om en timme ungefär ska jag träffa Frida på SF, som ni vet blev jag bjuden (eller båda två blev de..typ) CAATHIING! ingen säger nej till gratis saker hoho nu ska jag fortsätta med orden.. TAKE CARE!


Kommentarer
Postat av: Sverreastri

Interesting. No more comment :)

2010-12-21 @ 08:32:28
URL: http://sverreastri.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0