one lost soul swimming in a fish bowl

har en massa tankar i mitt huvud.. vet inte va de är.. men en stund kan jag sitta och fundera as mkt på en grej sen helt plötsligt må dåligt och typ få ångest för jag tänker så mkt på de sen byter jag tanke fast de blir samma sak med den tanken osv.. oavsett om de är positivt eller negativt.. råå skumt! och de kännst förjävligt att börja skolan snart, im not ready for that för jag har så mkt annat att tänka på.. de bästa för mej skulle va att hitta en hobby, förutom att jag ska börja träna nu med lisa på medley (+ emelie? tove?) vi får se vi får se.. jag vill göra nått mer! typ.. asså jag vet inte, hitta nått jag tycker är roligt som kan he bort alla tankar om skolan nu när jag börjar.. kanske ska köpa ett rådyrt skissblock och massa pennor så jag kan sitta och rita av mej min skol ångset + allt annat haha.. höreni jag vet faktist inte vad jag ska hitta på.. vad brukar du göra (förutom att träna)?

nog om det.. imorn har jag ganska mkt att göra eftersom jag åker till Oslo på tordag.. jag ska hinna med att städa, tvätta, packa, hitta några tröjor, fixa mitt id kort (ångest haha) + fixa lite grejs på banken.. see yaah! =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0