Wednesday

min kusin Linn är så duktig! jag vill också va som dig Linn! diciplinerad och måmedveten =) hon har nämligen gått ner 19 kg (om jag inte minns fel) på 4 månader! med hjälp av träning och bra kostvanor! skänk lite av dej till mej tack, fast de hjälper ju som inte heller.. måste ta tag i saker för att få saker gjort och därför som jag sagt tidigare ska jag skaffa gymkort nästa vecka!

nog pratat om de, har nyss ätit mina rester sen igår och väntar på att åka till skohuset och införskaffa mej ett par skor om dom finns och senare kolla om H&M har dom där jävla träningsbyxorna annars får jag beställa dom och hoppas på att de inte tar 10000 år innan dom kommer.. hm hm hm juste! börjar inte förens 13.15 slå den du muhaha! nee nu ska jag pissa och ställa in juicen i kylen om nån vill veta! see yaaaaah


HOFFMAESTRO – So You Do [Slimi Jimi Bubby Boy]

 


Kommentarer
Postat av: Linn

men åh tack kusin =) Vad snäll du är!! vad roligt att du ska skaffa gymkort :D på badhuset hoppas jag? det har blivit asbra pass där och jag är där ofta så vi kan peppa varandra :) jag kan hjälpa dig! Marcus har gett mig massa gym-tips ;)



Och du är superduktig på att vara o tänka hälsosamt. Du är SUPER FIN! Få inte för ddig något annat. Varjegång jag ser dig tänker jag alltid på hur vacker du är Och kompisar som har sett/träffa dig säger jämt hur vacker du är =) Så jag blir en stolt kusin!!!! KRAAAAAAM

2010-08-25 @ 16:48:54
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0