asdzxc

tack vare Linn kan jag inte sluta lyssna på Flipsyde haha.. dom ger mej good memories vilket är bra iof! har ätit världens godaste middag (vilket förvånade mej hehe) men de är nice, gratis är gott! fixade mina hörlurar idag och fan va allt ska kosta en massa pengar.. lär vara pank i Oslo och de känns ju inte så bra hehe! btw så har jag beställt hem en massa kort reaal roligt ska sitta och kolla på dom vet inte varför jag längtar tills dom kommer.. men de känns speciellt att inte ha dom på en dator utan på papper hehe ;)  nu ska jag sitta och rensa datorn så den inte tar livet av sig på väg ner till Oslo + fixa lite filmer som slavdrivarn Frida har bestämt hehe, im out!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0