nudlaaar

Million Stylez – Love We Deal With

har fördrivit tiden med att kolla på en massa program bla Kinas mat och shit.. vissa länder har skum matkultur! gillade dock avsnittet om nudlar, nudlar är nice! fast dom är ändå ganska clever det är som att jag skulle sitta nu och fundera på vad jag ska äta men jag har ingen mat så då kan jag typ gå ut i skogen (låtsas som att det finns en skog i mitt umeyo city hehe) och typ ta en ekorre och steka eller typ micra en skalbagge nomnom!

btw det är ju julafton imorn och den ska tillbringas i bygde, min mage kommer få partyparty wooho! god jul förifanken :)))


den här smickrande julgåvan går ut till er coolingar som läser min blogg heheohho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0